loading...
――=¤۩۞۩ஜ☂ηιмвυzZ☂ஜ۩۞۩¤=――
یه عرض کوچیک
برای یاری ما خواهشمان این است که نظر بدید تا برنامه های جدیدتر بزاریم و به سوی پیشرفت باهم قدم بر داریم
tnx all

ID MAN TO NiMbUzZ

hi

سلام خوبید دوستانی که کار داشتن با ما میخواستن در تماس باشن این آیدیمه اد بدید مرسی



abcjaak@nimbuzz.com

عبدالباسط حیاتی پور بازدید : 157 سه شنبه 1392/04/25 نظرات (1)

ادفلود روم

دانلود إدامه مطلب...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها ادفلودروم ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط haunting در تاریخ 1392/04/25 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

سلام، خسته نباشید، سایت قشنگی دارید...
به سایت منم سر بزنید چون اگه نزنید بزرگترین شانس زندگیتونو برای میلیونر شدن از دست دادید!!!
اگه تا حالا اسم سایت های کلیکی به گوشتون نخورده خیلی ضرر کردید ولی هنوز دیر نشده اگه میخواید به درامد میلیونی برسید به سایت خودم برید و تمام مطالب مربوط به کسب درآمدو با دقت بخونید!
www.haunting.ir
خلاصش اینه که شما با عضویت در سایت هایی که براتون گذاشتم، بدون هیچگونه هزینه و سرمایه گذاری و فقط با فعالیت کردن روزی چند دقیقه در هر سایت میتونید ماهانه به درآمدی بالای چند میلیون تومان برسید!
الان توضیح دادن من فایده ای نداره بهتره برید به سایت و خودتون همه مطالبو با دقت بخونید و به این باور برسید که واقعا شدنی و کاملا منطقیه...
اگر نخونید یا بخونید و بی تفاوت نسبت به آن رد بشید مطمئن باشید که بزرگترین ضرر زندگیتونو کردید!!!
خوندن و امتحان کردنش ضرر نداره. برعکس سراپا سوده!
من خودم باور نداشتم ولی بعد از یک هفته تحقیق و بررسی فهمیدم که خیلی عقب هستم و هرچه سریعتر باید فعالیتم رو شرو کنم چون خیلی ها دارن درآمد بسیار خوب و بالایی ازین سایتا در میارن...
پس شما هم سریعتر شرو کنید که خیلی عقبید...
پاسخ : داش مرسی من اکثراوقات دستم بنده نمیتوانم زیاد وبگردی کنم تنکس ازبابت سر زدن شما به اینجا منم یک سر اومدم وب شما...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرسنجی>نظر شمادر مورد وب ما چیست؟نظر بدهید:
    علاقه شما نسبت به عشق واقعیتون چقدره (چند درصد)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 471
  • بازدید ماه : 1,222
  • بازدید سال : 4,345
  • بازدید کلی : 77,303